کیست در کلیه راست با فشار خون بالا باید چه کار کنم
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من یک بیمار با کیست در کلیه راست من هستم و در حال حاضر فشار خون من بالا می رود. پس چه باید بکنم؟ آیا درمان است که می تواند به من کمک این مشکل را حل کند وجود دارد؟ در واقع، اگر ما می خواهیم برای حل این سوال، ابتدا باید فشار خون بالا را کنترل، پس از آن را برخی از درمان مناسب برای کنترل رشد کیست.

چرا مردم با کیست های کلیه باید فشار خون به خوبی کنترل؟

فشار خون بالا ممکن است توسط cyts بزرگ ایجاد می شود، چرا که با کیست رشد بزرگتر و بزرگتر، آن را به کلیه ها و اندام های دیگر مانند افزایش فشار خون بالا opress. به نوبه خود، فشار خون بالا بیماری پیچیده تر خواهد ساخت. بنابراین کنترل فشار خون بالا بسیار improtant برای درمان کیست های کلیوی است.

چه نوع از درمان برای کنترل رشد کیست مفید است؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری پزشکی گیاه چینی سنتی ثابت شده است که در درمان بیماری های کلیوی موثر، آن را نیز می توان برای درمان کیست های کاربردی.

برای درمان کیست های بزرگ، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است از توابع گشاد رگ های خونی، بهبود گردش خون، معکوس کردن اختلاف فشار بین مایع در رگ های خونی اطراف کیست و کیست مایع، به طوری که مایع داخل کپسول می تواند به تدریج به گردش خون گرفته و در نهایت از بدن حذف با ادرار.

با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، کیست را می توان کوچک شدن و مهار، و فشار خون بالا خواهد شد به تدریج کاهش داد.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان کیست کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com

http://www.kidney-support.org/kidney-cysts-treatment/4023.html





:: برچسب‌ها: درمان کیست کلیه، کیست کلیه، کیست های کلیه با فشار خون بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: